Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, oktober 16, 2009

Sveriges största blogg är hotad!

Nej, nu pratar jag inte om min blogg, jag har några steg kvar innan jag är där… ;) Jag pratar nämligen om Kissie, den lilla tonårsflickan som blivit rikskändis över bubbelgum och läppstift(?!). Jag vet ärligt inte vad det är som får folk att besöka bloggen… Hur som helst, kolla videon nedan. En copycat flåser henne bokstavligen i arslet.

2 kommentarer:

Linn sa...

Fattar faktiskt det inte själv hur man kan tycka hennes blogg är intressant..har gått in 1 gång o det räckte ;)

Anonym sa...

inte för att det spelar nån roll, men den där snubben har en av sveriges största bloggar och är bästis med kissie, gå in på gaybloggen.com så ser du att hans blogg är lika patetisk som kissies