Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, oktober 20, 2009

God natt sverige!


Tänkte avsluta kvällen med att tipsa om en restaurang för oss som passerat 30 och saknar ett antal rätter på dagens menyer. Le Parc genomgår en totalrenovering as we speak, de får dessutom en helt ny meny. Sjukt prisvärd och maträtter det var längesen man såg på en meny. Plankstek, Oxfilé provencale och många andra klassiker. Men finns på deras hemsida. De enda som kan sabba detta är kockarna. Så jag hoppas för allt i världen att de vet vad de gör i köket. Förrätter och efterrätter följer även dem klassiska alternativ. Hummersoppa, toast skagen och räkcocktail. Fan va hungrig jag är. God natt!

2 kommentarer:

erica mamma och fru sa...

Vilken fin och mysig blogg du har! En riktig feelgood blogg! Hit återvänder jag gärna! jag har också en feelgood´-glamour blogg där jag skriver om massa mat (älskar att laga mat), inredning, mode, osv. Idag har jag lagt upp bilder från vårt Parisbröllop.

kram /Erica

Carina sa...

Ja det ska bli väldigt spännande på fredag när vi öppnar...ser fram emot ett besök av er=)