Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, oktober 01, 2009

Kärlek till min fru


Jag kände att jag ville dela med mig lite av all kärlek jag har inom mig, så jag gjorde det genom att köpa en bukett rosor till Josephine. Hon fick även ett litet kort som löd något i stil med "Jag ser fram emot att spendera resten av livet med dig. Jag älskar dig!"
Så härligt att kunna göra någon så glad. :)

5 kommentarer:

Fam. Strömberg sa...

Jätte vackra blommor!

Anonym sa...

Vad har du nu gjort??

Fredrik Envier sa...

Haha, behöver man ha gjort något för att visa lite kärlek till sin blivande fru? ;)

Anonym sa...

Ne men nått kan det ju ligga bakom..hahaha

Fredrik Envier sa...

Genom sig själv känner man andra... ;) Rosorna är pure kärlek, inget annat!