Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, oktober 24, 2009

Avslut!


Nästan två timmar senare var allt slut. Känner mig nästan lite knockad efter maten. Nu ska vi strax styra fötterna vidare, vet dock inte var. Känns lite tidigt att klampa in på Birger klockan tio. Kan bli någon exotisk drink på Plock eller Gillet. Ska försöka tacka kocken efter maten sen också. Han skicka ett väldigt argsint mail till mig på Facebook inatt. Det löd: Gammal kan du vara själv... Trött också.....
Jag hade tydligen sagt till Carina att det ändå som kunde sabba den här grymma menyn var en gammal trött kock. Haha. Sorry Leif, men det var inte meningen att den skulle träffa så hårt. :) Maten var sammanfattningsvis sjuk jävla god. Toppen!

Inga kommentarer: