Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, oktober 27, 2009

Jag strök måndagen ur min kalender!

Som ni säkert märkt dök det inte upp någon måndag igår i bloggen. Jag bestämde mig för att helt enkelt stryka den dagen. Som en självdestruktiv tonåring satt jag uppe sent på söndagen och tittade på film, när den var slut och jag egentligen borde gå och lägga mig så satte jag mig istället för att köra ett parti poker vid datorn. Slutade med att jag kom i säng strax efter kl 02, i ett normalt huvud var klockan då alltså 03 efter sommartid. Känns sådär roligt att gå till jobbet när kroppen skriker efter sömn.

Ska väl se om den här dagen kan bjuda på lite roligare bloggmaterial. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fredrik! det är dax för inlägget om Kalas nu ;)

Fredrik Envier sa...

Jo, jag får väl skynda mig innan det inte finns något att skriva om! ;)