Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, oktober 21, 2009

Vet ni vem det här är?

lina
Det är min syster Lina… Det är kanske inte så konstigt tänker ni, men då ska jag tala om för er att det är JÄKLIGT speciellt. Hon är förvisso “bara” min halvsyster, men dock min syster. Jag har inte tills förrän några dagar sedan vetat vem hon är. Hon är 29 år och har en liten son på 1,5 år. Detta gör mig alltså till morbror(!!!). Vi har precis påbörjat en blygsam kontakt, så jag ska inte hänga ut henne i min blogg mer än så här.

Det är hur som helst väldigt speciellt för mig, eftersom jag inte har några syskon som jag träffat. Trots att jag har två stycken, en äldre vid namn Dick som pappa fick före mig. Sen är det jag (mellanbar?!) och sist Lina… Pappa har spritt sina barn kan man säga! ;)

Fortsättning följer…

2 kommentarer:

Carina sa...

Men gud vad spännande. Grattis!!! Ser verkligen fram emot en uppdatering om detta.

Kanske ska nämna att Spårlöst försvunnen är mitt favvoprogram=)

Anonym sa...

Du ser livet e fullt av överaskningar,spännande..:D kram från moster