Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, december 28, 2007

Andersson Lundberg Savings


Nej, men en del utav den iallafall. Räkna ihop lite skrot som vi sparar i en glasvas. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men gud vad kreddigt av dig att lägga upp bilder på begäran, kanske man kan komma med ytterligare önskningar? Jag är en bloggläsare som hittat din blogg och nu har du (och din tjej) hamnat på min "läsavarjedaglista" men jag vet inte vilka ni är och är därför nyfiken, är ni uppsalabor från början? Kanske lite backgroundstories? Dåliga dess 200 läsare är på att kommentera förresten :/

Ha det bra!