Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, december 10, 2007

Leka lego i duschen


Nej, det är inte fullt så roligt som det kanske ser ut. Igår kväll/natt bröt vinterkräksjukan ut på lillgangstern. Började med en kastspya över hela rummet. Bland annat fick lådan med lego en dusch. Nu inväntar bara jag och Jos om vi ska åka på skiten. Läste något om 12-24 timmar till den bryter ut. Så man sitter bara och väntar. Jag blir dock aldrig sjuk, men kanske får äta upp det den här gången. Rätt taskiga odds på att klara sig. 80% insjuknar vilket betyder att man endast har 20% chans att klara sig. Lovar att blogga när första spyan kommer, oavsett om det är jag eller Josephine. :)

Gårdagen tillbringades som vanligt med texmex och monopol. Passa bra med tanke på hur tung helg det blev. Var på Birger och svira, vilken helg. Oj oj.

Inga kommentarer: