Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, december 21, 2007

Mys framför tv'n


Var ut till Gränby centrum en sväng när Jossan kommit hem från jobbet. Som ni säkert kan förstå var vi inte själva. Smetfull parkering och ett överfullt köpcentrum med stressade människor. Inte helt vad jag föredrar, att strosa omkring och leta julklappar på det viset. Men men, vad gör man inte för sin käresta. :)

Blev lite sent för mat när vi kom hem vid niotiden, så det blev varma mackor och glass till efterrätt med massa godis. :) Sen blev det film, valde en komedi vid namn The Heart Break Kid för att öka chanserna till att Josephine skulle kunna hålla sig vaken. Tyvärr så ser ni på bilden att det inte gick vägen. Hihi. Vad jag förstått hittills så verkar läskiga thrillers grejen. När det är läskigt att hon bara inte vågar somna.

Imorgon ska jag ut och handla julklappar till Josephine med Robin. Ska bara försöka att somna i någon vettig tid, alternativt gå upp i vetti tid imorgon. Förmodligen det senare. :)

Inga kommentarer: