Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, december 07, 2007

Dumpad....

Ni alla som tycker vi har ett sådant beundrandsvärt liv. Läs detta och begrunda. Tjejen har haft en supertrevlig och lyckad tjejkväll. Massa gossip och skvaller, herrn i huset kommer hemtrippande som på beställning. Käkar lite rester av kycklingen som blivit över, dricker upp resterna av rödvinet i dunken och blir lite lätt berusad. Kvinnan i huset är fin och kärleksfull, sitter och pratar med sin käre herre en timme eller två, men sen försvinner hon spårlöst... Det visar sig att fröken, som gärna vill vara anonym, men heter Josephine, har gått och lagt sig för att sova. MEN, UTAN att säga god natt! Är det inte inskrivet i SVEA RIKES LAG att man alltid säger GOD NATT innan man slår igen sina blå till den man älskar? Jag kanske är uppfostrad i en fjollig skola, men va fan?!

COMMENT ME ON THIS ONE PLEASE! ;)

Jag älskar dig sötnos...

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha korrekt! Jag blev lite sårad igår. då jag och Christian satt på soffan efter ett träningspass. Bestämmer oss för att se en tv-serie innan vi somnar i sängen.

Jag ska dock "bara" titta på ett you tube klipp innan på ca10 min och han tittar på tv'n breve mej i sängen.. så hör jag bara hur han börjar snarka!! WTF! .. jag nöp han i näsan så han vaknar och frågar om man inte ska säga god natt, och han bad om ursäkt och snarka vidare.. hallå?

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHA! säger jag bara ;)