Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, december 26, 2007

Med allt ont kommer något gott

...så nu sitter jag bara och inväntar det goda. Feel free to deliver!

Klockan är snart tolv, var faktiskt uppe i bra tid idag med tanke på att jag inte somna förrän halv fem igår. Och nej, jag var inte ute och svirade, låg hemma på självaste juldagen och kollade en rulle. Självklart en ny erfarenhet för en festprisse som en själv. Dock inte lika roande att blicka tillbaks på idag, men den ilskan fokuserar jag på en annan person så behåller vi iallafall husfridan på vackra Apfel Strasse! :)

Ska strax göra oss iordning för en promenad i den gnistrande vintern utanför. Oj, ursäkta... Jag menar det gråa trista vädret. Ta en sväng till Gränby och se om vi kan inhandla något trevligt för att förgylla kvällen. Lägenheten är iallafall nystädad vilket känns bra, hade varit trist att vakna upp till ett inferno.

Saknar kommentarer på föregående inlägg för övrigt, kan väl inte vara så att jag är dum i huvudet och har skeva värderingar?

Inga kommentarer: