Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, december 05, 2007

Tristess

Nu känner jag att jag vilat klart. Har fått nog av att det händer på tok för lite... Ska sätta lite fart på diverse projekt som bara ligger och väntar på mig. Känner att jag ändå behövt de här 4 veckorna som jag fått sedan Seven slog igen.

La upp en banner från seven.se nyss som länkar till bloggen. Så förmodligen så trillar det in några extra läsare framöver. Även om Seven-sidan i dagsläget är rätt död, så trillar det ju iallafall in ca 300-400 gäster varje dag som är nyfikna.

Funderar på att köra några enstaka fester innan ett helt nytt Seven-alternativ tittar fram! ;) Hurvida det kommer heta Seven, Djungelgeorge eller något annat vet jag i dagsläget inte. Ska försöka att hålla er uppderade med allt som inte måste hållas hemligt. Vem vet vilka som faktiskt läser den här bloggen? I måndags var det 120 besökare, varav dessa 55 st var helt unika! =)

Ska strax gå och lägga mig, tänkte dra iväg ett par mail innan och sen försöka sova... Vill inte vrida dygnet helt åt pipan när jag ändå haft en rätt bra dygnsrytm. :)

Inga kommentarer: