Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, december 29, 2007

Å nu har vi problem

Gick ju smidigt allting, till man började rensa upp och startade om. Nu vill datorjäveln inte starta. Stora problemet med min burk är att cd/dvd-spelaren la av för ett tag sen. Så jag kan alltså inte boota upp på en cd-skiva, med andra ord så sitter jag i skiten nu... Får sitta och blogga på Josephines bärbara och fundera ut någon vettig lösning, vilken det nu skulle vara! :(

Kan något gå fel, så gör det garanterat det. Kan inget gå åt helvete så kan du ge dig fan på att det gör det ändå! Murphys law kanske ni hört talats om? Ifall ni inte har det så är det precis vad den går ut på! Usch, nu är jag på dåligt humör! :(

Inga kommentarer: