Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, december 06, 2007

Ingen negativ respons på musiken?

Jag har glömt att fråga. Men jag har typ fått EN enda spontan reaktion på musiken. Är det verkligen inte fler som retar sig på att låtjäveln börjar spela när man öppnar bloggen? Såg ju på statistiken att faktiskt hela 168 personer har letat sig hit härom dagen. Så någon av alla dessa måste väl ändå tycka illa om musiken. Eller bara älskar alla den? SÄG NÅGOT!

5 kommentarer:

Anonym sa...

ja just ja musiken..eftersom min ljudvolym oftast står ganska högt så har jag blivit lite rädd varje gång jag går in, tycker det är lite störande men eftersom jag gillar låten så är det helt okej! :)

Anonym sa...

Eftersom låten är sjukt bra så antar jag att det inte är många som stör sig på den. Dessutom har mitt jobb "blockat" ljudfiler på datorerna, så där kan jag ändå inte höra den :)

Anonym sa...

kan vara lite störande när man redan lyssnar på musik;) men låten är skön, och de är jue bara o trycka på pause om man inte vill höra:D

Anonym sa...

Musiken ÄR sjukt irriterande. Alltid när man ska läsa din blogg så måste man skrolla ner fort som fan och trycka på paus på youtube grejen. SJUKLIGT JOBBIBT!!!

Fluffytush sa...

Låten är sjukt bra men jag blev lite nervös när jag först inte fattade vad ljudet kom ifrån =)