Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, december 03, 2007

Sovmorgon el grande...

Trots att vi gick å la oss i skaplig tid igår kväll, typ kl 2, så var jag hur trött som helst imorse. Satt sömnigt och kollade på World Poker Tour på teve tills det var dags att slå ihop butiken. Sov fram till kl 13, duktigt utvilad...

Jonas ringde en sväng när jag fortfarande halvsov, minns den brummande mobilen som låg och vibrerade. Han ville komma förbi och lämna lite filmer samt hämta de som jag lånade för en evighet sedan.

Moe påminnde mig för en stund sedan att det var Uggla ikväll på Musikens hus, hade jag ju helt glömt bort. Jossan stackarn har kännt sig risig i flera dagar nu, verkar som något elakt inte vill bryta ut. Så vi får nog ställa in Uggla.

Precis tagit en dusch nu och blivit en ny människa igen, ska röja lite bland disk och göra mig klar för att ta en promenad till Gränby.

Tror den här dagen kommer att bli rätt tråkig, iallafall rent bloggmässigt. Men VAFAN, det är ju måndag?! Hur kan måndagar bli roliga?!

Inga kommentarer: