Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, december 07, 2007

Mönsterkille man kan va ibland


Ibland imponerar man fan på sig själv alltså. Tänkte överraska damen med att ta undan och diska all disk, de ni DESSUTOM inte såg på förra bilden var att köksbordet också var fullt av glas och koppar. Nu blir min överraskning lite förstörd förvisso, eftersom hon garanterat sitter och läser bloggen på bussen hem. ;)

Lustigt nog så sprang hon på stan lite extra idag, vilket gav mig tid att göra klart. Stannde på en timme, vilket är jävligt lång tid när man står och diskar. Nu förtjänar jag fan lite god mat tycker jag! ;)

Förresten grabbar, är ni sugna på att komma på herrmiddag hemma hos mig? :p

Inga kommentarer: