Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, december 23, 2007

Julrim från sänghalmen


För dem som inte visste det är jag kungen av julrim. Tvingas ofta nära och kära att rimma på klapparna de ska ge till mig. Josephine har vad jag förstått lyckats rimma till en klapp iallafall. Kunde inte somna om imorse efter att jag vakna kl 8, så jag har legat och fixat rimmen från sängen. Josephine aka JulklappsJosephine håller på att gå i taket, hon får nämligen inte läsa rimmen förrän imorgon eftermiddag. :-P Hade så gärna velat lägga ut dem här, men det får jag lov att göra direkt från julgranen imorgon istället. Kan ni skicka kommentarer med gissningar. :)

Spela lite poker inatt igen. Spelar vanligtvis för småpengar just för att jag är en glad amatör. Men även små summor har en tendens att växa. Så igår kväll hoppa jag in i några större omgångar och vann två omgångar i rad. Eller nja, jag kom inte etta men vann pengar. Men som sagt, just for fun. :)

1 kommentar:

Josefin sa...

du e ju bara världens gulligaste gata...