Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, december 07, 2007

Hur fan gick det här till?


Jag blev "utslängd" ur hemmet för att Josephine skulle ha en tjejkväll. Tillbringar kvällen lungt och stilla hos min gode vän Lars. Kommer hem vid halv ett och möts av min lite lätt förfriskade kvinna som haft en underbar kväll med god mat och dryck samt underbara vänner. Som tur är finns det lite chillimarinerad kyckling till karln i huset, vilken jag mumsar i mig snabbt och dricker lite överblivit dunkvin. :) Några glas senare går jag och lägger mig för att sova...

...när jag sedan vaknar upp möts jag av ett BERG med disk, en sprängande huvudvärk och en enorm seghet. Vad har JAG gjort för att förtjäna det här?! Det var ju inte JAG som hade festen igår?! Haha... Livet är bara inte helt hundra alla gånger.

Läste att jag kanske var lite för elak mot min flicka i förra blogginlägget, men det skulle ju varit några glada gubbar också. Tycker mest att det är lite småkul att hon inte tänker på det själv...

Typiskt att man ska se diskberget från arbetsrummet, det gör att jag fylls av dåligt samvete för att jag som hemmakarl inte tagit reda på skiten än, och klockan är snart halv fem! :( Ska gå ut och röra om lite i röran iallafall.

Ikväll ska vi ut och käka, ska bli trevligt... Vi ska gå till Kött kök och bar, har inte varit där på evigheter. På tiden tycker jag!

Inga kommentarer: