Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, september 23, 2009

Dagens Josephine


Beklagar lite dåligt med bloggmaterial, men det har mest varit jobb. Nu är det slut på arbetsveckan och dags för lite pappaledighet. Är lustigt nog sjukt trött idag, fast jag sovit bra inatt. Om man bortser från det lilla uppvaknande jag hade inatt. Vakna och tyckte att Josephines nacke knaka. Började styra om i sängen, dra bort lakan och rätta till Josephines huvud. Hon är rätt van att jag vaknar upp mitt i natten och får för mig saker, men det här tog nog priset. :)

Inga kommentarer: