Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, september 08, 2009

Stackars kärleks-Josephine

Stackars min vackra hustru... Hon har haft sådant problem med en av sina tänder den senaste tiden, efter lagningen så blev det dessvärre ännu värre. Inatt vaknade vi båda av att Sindy låg och gnolade lite för sig själv, men efter att Josephine vaknat så gjorde också tandvärken sig påmind. Det gjorde så ont att hon inte kunde somna om, så hon gick upp och tog en alvedon igen. Jag var så trött att jag tror att jag somnade till en stund, för nästa gång jag vaknade låg hon och grät vid min sida. Stackars Josephine...låg och tröstade henne och höll om henne och till slut började alvedon nog göra sitt och hon kunde somna.
Som tur var fick hon en akuttid hos tandläkaren idag, så hon har varit där kl 9. De har borrat bort den dumma lagningen som ställde till det och allting släppte. Hon ska tillbaka på en ordinarie tid senare i månaden för att ta bort den elaka tanden.

Stackars sötnos...men nu mår hon bättre och har fått massa roliga piller utskrivna. ;)

Inga kommentarer: