Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, september 10, 2009

Dagens Sindy


Hon prata med mig idag och ville säga något, men hon har ju problem att få till orden rent. Så hon fick en penna istället. :)

12 kommentarer:

Fluffytush sa...

Men hur gulligt är inte det där då =) Ha ha. Sötis =)

Anonym sa...

Ta med henne,inga problem det eller?

Sannie sa...

Ja, varför inte ta med bebin?

Angiie sa...

HAHAAHA! Så gulligt!

Ni som sagt "ta med henne" någonsin tänkt på att det är mest är jobbigt för ungar att behöva sitta stilla? Nu är hon inte så stor, men iaf.. bröllopsparet kanske har bett om barnfritt? Det hade jag gjort iaf, förutom min son då. haha.

Fredrik Envier sa...

Nja, det är dessvärre ingen vidare miljö för ett barn. Hög musik och stojjigt som dessutom kommer att bli sent... Det är kvällstid, annars hade det inte varit något problem.

Anonym sa...

jaja,allt går om man bara vill,finns lurar till barn..

Fredrik Envier sa...

Det är klart att det går. Men jag är ser ingen som helst vits med det. Springa ute med en barnvagn där en bebis ligger och sover med hörlurar bland massa människor som dricker alkohol. Nej, ser som helst ingen vits med det? :)

Anonym sa...

Det är ju så,när man inte vill.då finns det inget vits med det,,helt klart,håller med,,(hmhm)

Anonym sa...

Kan inte hon Nilla eller vad hon hette från björklinge va barnvakt då?

Fredrik Envier sa...

Farmor smälte självklart som smör när hon såg Sindys lilla lapp. Sindy stays with granny, såklart! :)

Anonym sa...

Har inte Sindy nån mormor o morfar?

Fredrik Envier sa...

Det svaret tror jag finns besvarat i den här bloggen. Men för att du ska slippa läsa, JO det har hon.