Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, september 27, 2009

Grattis svärfar Mats 55 år

DSC07111
I fredags var vi och firade svärfar som fyller 55 år, hans riktiga födelsedag är egentligen idag men firandet skedde i fredags. Var en supertrevlig tillställning, med en hel del släktingar.

DSC07110
Fick mig en liten pratstund med Josephines morfar Sören. Han är så jäkla pigg och alert fast han ändå har några år på nacken. Alltid lika trevligt att träffa honom.

DSC07109
Svärmor var också på gott humör, även om hon tog det lugnt med alkoholen den här kvällen för att orka med lördagens oktoberfest. :) Verkligen inte månadens bästa bild på mig själv, men jag bjuder på den.

Mats (svärfar alltså) fick massa whisky i present, bland annat av oss. Självklart så stod det på tok för mycket flaskor av den drycken på bordet under kvällen, vilket man självklart provade på. Pappa som man är gick jag upp sex på lördag morgon och tillfredställde Sindy med en flaska mat. Även om whiskyn levde rövare och gav mig en satans huvudvärk som höll i sig långt in på dagen.

Inga kommentarer: