Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, september 07, 2009

Jag har fått en ny last, den heter Per Moberg!

vadblirdetformat
Det här låter helt sjukt, nästan så det inte kan vara sant, men det är det. Jag har nämligen fått en ny last, jag är helt såld på Per Mobergs matlagningsprogram… Han är så jäkla skön i sitt urflippade sett att vara… Allt från att dra äggula genom håret mitt under matlagningen, eller hoppa runt i köket som en vilde. Ovårdad i språket om vartannat. Helt enkelt störtskön! Som tur är sänds det dels på TV4 och TV4+, så man brukar kunna hitta 3 avsnitt vissa dagar. Programmet om jag inte nämnt det heter “Vad blir det för mat?”, SE DET!

1 kommentar:

Anonym sa...

Han var jag dödskåt på förut,o skulle inte ha nått emot om hans pillvipp var mellan mina ben mums!