Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, september 02, 2009

Tragiskt

Dagens samling blogginlägg handlar faktiskt inte så mycket om mig själv, möjligen mina åsikter om varierande ämnen. Råkade se en länk med en video på Facebook, förstod att det var något hemskt men tittade ändå. Det är en ca 8 minuter lång filmsnutt om ett litet barn vid namn Kelsey, hon finns inte längre. Det råder nog ingen tvekan om att man drabbas och blir mer känslig för den här typen av saker när man har en vacker dotter som sött sover vid sin sida i soffan. Videon är hemsk på ett sätt, men vacker på ett annat sätt…jag kan erkänna att jag grinade i slutet.

3 kommentarer:

Carina sa...

Man behöver inte ha egna barn för att beröras djupt av detta. Såg det här klippet härom dagen och stortjöt i fem minuter efteråt...så tragiskt!!!

Anonym sa...

så jävla sjukt..har sett en hel del videor med henne o andra barn som misshandlats till döds..tydligen brydde sej inte farsan heller speciell..f*n vill inte ens säga vad man skulle göra med sånna sjuka jävlar som gör detta mot barn :(man bara tjuter :´(

Anonym sa...

men usch o fy va ledsen ja blir:( Hur kan man va en sån idiot så man ger sig på en sån liten.. Nää usch, jag finner inga ord.. /Anna