Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, september 08, 2009

Middag hos svärföräldrarna


Vi var bortbjudna på middag hos svärföräldrarna idag, så jag tog med mig min svåger Robin och åkte dit. Josephine, Sindy och Elliot var redan där. Tyvärr fick jag bara med mig en bråkdel av alla middagsgäster. Nu sitter vi hemma och tittar på Idol 2009.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg att "kalas" gjorde reklam på tv idag haha, han slår på stort..

Fredrik Envier sa...

Haha, jo...jag såg det också...eller knappt... För han måste köpt den absolut kortaste tiden, förvisso på bästa sändningstid. Frågan är hur mycket man hann med att förstå?