Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, september 08, 2009

Dagens Sindy


Hon skrattar så mycket nu, men det är lite svårt att fånga hennes skratt på bild. För så fort en kamera eller telefon kommer fram blir hon lite fundersam och börja inspektera istället för att skratta. Ibland är dock saker så hysteriskt roliga som imorse när pappa ska åka iväg till jobbet. :)

2 kommentarer:

Farmor sa...

Jag blir så himla rörd..rörd till tårar när jag ser mitt lilla älskade barnbarn skrattar så där gott. Pussar & Kramar

Anonym sa...

Hahaha,,härligt är det ju,,eller vad säger ni alla,som tittar på denna bild??Kram från Ludvika