Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, september 05, 2009

Dagens Sindy


Jag är lite bakis idag, men jag prata med Sindy om det och det gör inget sa hon. Bara jag finns här, låter bli att andas direkt i ansiktet så är jag världens finaste pappa. Ja, just ja. Sova bör jag inte heller göra, det gillar hon inte. :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hon e ju såååååååå jäääääääävla söööööööööt!!!!!!!!Man älskar sitt barn över ALLT annat!Sjuk vilken kärlek-känslor man har.Det har ni gjort bra!!!Gull-unge!!

Anonym sa...

Låt bli o drick så,va hemma en helg,skönt för barna.

Anonym sa...

Inte så bra att vara bakis..sen ta hand om ett spädbarn kanske..?!! :S

Fredrik Envier sa...

Det gick alldeles utmärkt, om du nu ens bryr dig?!

Anonym sa...

tror allt gick fin fint ja:)
Tycker ni att det ser ut som om lill tjejen tagit skada eller?? Sköt er själva o sluta läs om ni inte gillar det ni ser..Hua va jobbiga människor../Anna
PS, fasen va lik hon e dig, Fredrik...

Anonym sa...

Det är för fan självklart man kan va bakis och ta hand om ett barn ojojooj vad föräldrar runt om i landet supit skallen av sig och sen tagit hand om barnen dagen efter. Det är ju inte direkt så att Sindy går iväg nånstans ännu hon är ju bara några månader, vilka idioter det finns som läser din blogg fattar inte att du pallar med dom, men det är kul att läsa den du skriver jättebra....

Mvh L