Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, september 12, 2009

Nästa anhalt Tilltugg


Bara vätskestopp. :) Sitter nu med TVÅ tjejer. Känner mig något utanför, de pratar uteslutande om smink och killar jag inte känner till. Funderar på att kontra och prata om kukar och dess funktion. Förlåt svärmor, svärfar och mamma. :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm..vill inte verka oförskämd,men tycker samt andra tycker ni ska alltid verka finare än andra när ni går ut,det ska verka finare o flottigare än vad det verkigen är ;)näsan i vädret..icke bra!

Fredrik Envier sa...

Inte alls oförskämd, undrar du vad du grundar det på? Känns inte riktigt som kommentaren hör hemma på det här inlägget riktigt. Eller är det bara en känsla du får och sådant fall, varför då?

Josefin sa...

Vi älskar att klä oss fint och bra för olika tillfällen,hellre overdressed än underdressed...vad e det för fel på att göra sig riktigt fin!?
Det kommer vi fortsätta me och näsan i vädret har vi inte,förmodligen e jag den mest ödmjuka person du kan hitta,det vet alla som känner mig...
Konstig kommentar..du verkar störa dig på nåt annat egentligen...