Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, september 03, 2009

När vi ändå håller på

När jag ändå kastat lite skit på allt möjligt, så kan vi kasta lite skit på nedanstående dam som verkar ha tappat allt, då menar jag verkligen allt. Kan någon hjälpa mig? Hon har inte alla bestick i lådan va?

10 kommentarer:

Carina sa...

Jag tror ändå att detta är ett spel från hennes sida...för att få så många läsare som möjligt.

Sådär kan ingen vara på riktigt. Hoppas jag.

Anonym sa...

HERRE GUD,JAG BLIR JU FÖRBANNAD NÄR JAG TITTAR PÅ HENNE HON HAR ALVARLIGA FEL MÅ JAG SÄGA...

Anonym sa...

http://www.petramedaoche.se/?p=2343

Sandra sa...

Vad är det för ljudeffekter hon gör hela tiden? Hjärncellerna som pluppar ur huvudet kanske =)

Anonym sa...

Hon kan inte mena allvar, no way!

Anonym sa...

hahaha, grejen e nog att hon allvarligt talat e så, tyvärr..
Satt o kollade igenom hennes video bloggar o ALLA e lika sjuka.. Även hennes blogg e knasig.. Hon o en som heter Kissie tävlar tydligen om vem som har störst blogg...
Dom säger att dom har så stor blogg så folk från olika stora företag ringer dom o vill att dom ska synas på deras ställen..
Skulle jag ägt en krog så skulle jag väl knappast ha velat ha dit dom:( Hur bra PR e de me 17åriga tuggummi tuggande brudar som inte ens vet vad höger o vänster e.. Nää, dom e på riktigt.. dom har inta alla hästar i stallet, frågan e om dom ens vet va stallet e:(
/Anna

Angiie sa...

Jag står fortfarande fast vid att hon har typ extrem scenskräck eller nåt och tvingar sig till att göra vbloggarna.. sådär ser jag oxå ut när jag är riktigt nervös och dom där ljuden påminner mig om när jag var yngre och skulle presentera mig själv framför folk :S

Fast sen kan hon ju vara rätt dum också, pallar aldrig höra vad fan hon säger...

Anonym sa...

Gå inte in på såna bloggar dom tjänar bara pengar på det, usch!

Linda sa...

Ha Ha, hjulet snurrar, men hamstern är död. Hissen går inte ända upp. Det lyser men ingen är hemma osv... Tror att om vi slår ihop alla talesätt så har vi beskrivit denna "donna" på pricken :)

Anonym sa...

är hon seriös? isf är det ju synd om henne...