Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, april 13, 2008

Att fastna schysst på vimmelbilderna

Tänk att man alltid lyckas fastna på ett mindre fördelaktigt vis på vimmelsidorna. Jag försöker ju verkligen på den här bilden, men mitt ena öga vill inte riktigt följa med. En klassiker när alkoholen börjat träda i kraft, eller är det möjligen Jossan som petar mig i ögat?! :p

Min älskling är hurvida grym på att posera och göra sig vacker framför fotografen...
image

1 kommentar:

Anonym sa...

HAha...ne men Fredde! Fan va kul att du snurrade in på min blogg! :)

Hur är alles med dig nu då? Har inte sett dig på år o dar.

Jag har ju gått o blivit morsa då'ra som du vet...:) Total omställning, men en härlig sådan. :)

Kram på dig!