Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, april 23, 2008

Måndagen och tisdagen försvunna

Två dagar den här veckan bara totalt försvann, istället så har jag varit vaken nattetid. Nog för att jag trivs att vara vaken nattetid, men till viss gräns... Har varit lite duktig iallafall och varit pappa, hämtade Elliot från skolan båda dagarna. I måndags fick jag dessutom prova på hur det var att cykla, när jag cyklade hem på Jossans cykel från skolan. Det är verkligen som de säger, när man en gång lärt sig så sitter det i. Måste ju säkert vara 10 år sen jag cyklade sist...

I Tisdags när jag hämtat Elliot så drog vi oss ned på stan och  gjorde några bankärenden samt käkade lite på McDonalds. Det är sjukt trångt på den lilla McDonalds som finns i gallerian, känns verkligen som det vore läge att öpnna en ny och ersätta den som försvann på Dragarbrunn. Vi gick senare och mötte upp Josephine, handlade hem lite sushi som vi skulle äte hemma. Jag glömde dock sushin i kylen som jag fick äta på onsdagen istället... Riset hade liksom blivit sådär nästan stenhårt...men det gick i! ;)
DSC01984 
Imorgon ska jag ut och sladda lite på halkbanan, ska bli sjukt kul faktiskt... Enda gången man får köra lite vårdslöst lagligt. Har bara sovit 2-3 timmar inatt, då jag somnade halv åtta och gick upp strax efter tio. Har förvisso fuskat och vilat en timme på eftermiddagen. Men förhoppningsvis lär jag somna sött runt tolvsnåret ikväll... Så kanske man är back on track imorgon!

Sjukt att hålla på som jag gör, jag jet-laggar mig ju fast jag har liksom klippt bort själva utlandsresan.... Hur vore det om man kunde göra tvärtom istället?! :)

Just ja, nu är även hotellet i Los Angeles bokat. Vi kommer bo på Hyatt som ligger på Sunset blvd. Nu är det bara hotellet i Vegas som ska bokas, men det tänkte vi avvakta ett litet tag till. Lutar dock åt MGM till slut iallafall.

Inga kommentarer: