Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, april 18, 2008

Indian Cuisine en helt vanlig tisdag

DSC01250 Nej, jag har ingen kusin från Indien... Däremot körde vi lite käk med indisk touch denna dag. Valde att göra en kycklingpasta med indiska dofter som Tasteline valde att kalla det. Är ingen större fan av Indiskt käk, även om jag inte heller har något emot det. Vi har pratat rätt mycket om att gå ifrån de ordinarie rätterna som börjar bli rätt enformiga... Köttfärssås och spagetti, Kyckling, currysås och ris, Baconröra med pasta osv... Det är väl en lista på rätter, strax under 10 st som går varma vecka ut och vecka in... Nu har vi bestämt att ta ut svängarna lite... Började som sagt med indiska dofter, vilket var schysst. Tack vare vår väl utbyggda kryddhylla så har vi självklart ALLA indiska kryddor från Santa Maria. För dig som inte känner till denna kryddhistorik rekommenderar jag dig att gå bakåt ett antal månader i bloggen och läsa.

Jossan har varit på kurs i stockholm hela tisdagen och fått lite expertkunskaper av Loreal. Även den bäste kan alltså lära sig något nytt! ;)

Inga kommentarer: