Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, april 23, 2008

Sjukt galen lördag, som väntat...

image
Min gode vän Jimmy från Stockholm ringde på eftermiddagen och var rastlös. Jag erbjöd honom att komma till Uppsala och känna på  utelivet här, han nappade direkt och tog med sig sin donna och styrde kosan mot Uppsala. Kvällen började med en störtskön förfest, grannarna aka Vegas-Paret Helen och Matte anslöt också. Matte skulle dock leka mäklare på söndagen och tog det relativt lugnt med förfriskningarna...
image
image
Vårt main mission för kvällen var att söka upp Kaveh på Birger Jarl och överlämna en födelsedagspresent. Jag och Jos har haft sjukt dåligt samvete för att vi missat hans tidigare födelsedagar, trots inbjudan från honom själv. Han har nämligen varit otroligt trogen och dykt upp varje år...
image 
Väl på Birger så gick det som det ofta gör, banan alltså... Trevligt som fan, även om man saknade Mange i baren... Roshan gör förvisso ett förträffligt jobb, men dem tillsammans är något speciellt.

Inga kommentarer: