Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, april 24, 2008

Sommar sommar sommar

DSC02006
Så jävla underbart väder vi har haft det idag, och flera dagar innan förvisso... Men idag kändes det som det var något extra. Passade på och gjorde iordning middag så vi kunde äta på balkongen... Så mysigt att sitta ute och verkligen insupa sommaren.
DSC02007
Hade för övrigt sjuka problem att kunna somna inatt också, trots 2-3 timmars sömn, plus en fusktimme på sängen... Så idag ska jag hålla mig vaken hela kvällen och gå i säng typ kl tolv... Känner redan nu att ögonen börjar hänga... Men men, det får gå! :)

Tänkte lura ned tjejen i soffan nu och kolla på efterlyst, eller golnytt som hon säger! =)

HIttade för övrigt lite filmer från dels när vi var i London, tror inte jag bankat upp dem på bloggen tidigare... Kan vara lite skoj att se kanske... ;)

Inga kommentarer: