Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, april 28, 2008

Söndag och tvätt

DSC02016

Vi har väldigt mycket kläder jag och Josephine. Så pass mycket att vi faktiskt kan leva minst 2 månader utan att det råder någon akut brist på något. Dessa 2 månader skapar självklart enorma tvätthögar... Vi har gått å pratat ett tag nu om att vi måste tvätta, men ingen verkar vilja ta tag i det. Så jag slog slag i saken och gjorde upp en tvätt-deal med Jossan. Hon skulle sortera den och lägga i separata säckar. Jag skulle tvätta den och hon skulle slutligen vika allting. Ett passande söndagsnöje för henne och sortera och ett ypperligt måndagsnöje för mig att tvätta. Förutom tvätten bestod söndagen av pizza, glass, läsk, godis och bara massa onyttiga saker. Precis som de ska vara. Kollade även på filmen Street Kings med Keanu Reaves. Jossan somna efter en stund as usual! ;)

Inga kommentarer: