Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, april 18, 2008

Försenad Måndag i skepnad av Onsdag?

Vad fan var det som hände med den här veckan egentligen?! Valde måndagen att komma sent och dyka upp på min onsdag istället?! Det är tydligt... För fy fan vilken rutten dag på de flesta sätt. Dygnet är fortfarande totalt åt helvete... Somnar tidigt på morgonen och går upp på eftermiddagen. Kaos på alla sätt och vis... :( Inte nog med det, Jossan jobbar arslet av sig och slutar inte förrän kl 20, med facit i hand vet jag att hon är tidsoptimist så detta betyder snarare kl 21. En skitdag, vi kan välja att kalla den för Måndag istället för Onsdag tycker jag. Piss skit och värdelöst. Som det inte vore nog så lyckades jag och min stora kärlek bli osams över en skitgrej, men det var väl Murphys lag som trädde in. Ni vet den där lagen som säger "om något kan gå fel så kommer det förr eller senare att göra det." Vill du läsa mer om den lagen kan du göra det HÄR, Wikipedia har nämligen svar på tamejfan allt.

Inga kommentarer: