Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, april 26, 2008

Underbart god lunch på Carl Philip

DSC02014
Hämtade upp min vackra fru på salongen, bestämde oss för att få i oss lite mat. Vi har gått till Carl Philip några gånger och blivit sååå nöjda varje gång, så vi valde att göra ett återbesök. Bra lunchtips i Uppsala är Kött kök och Bar samt Carl Philip. Nu ska jag inte uttala mig så mycket om luncherna, men när jag åt lunch ofta i city tidigare så klagade jag ofta på det dåliga utbudet i just citykärnan. Självklart tog vi en återställande öl, eftersom det ingick i erbjudandet som de hade för dagen! :) Jag käka Wallenbergare och min kärlek käka lax, gudomligt gott kan jag bara sammanfatta det som.

Inga kommentarer: