Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, april 26, 2008

Grannar vs Grannar en fredag kväll

DSC02009
Eftersom vi har så trevliga grannar, nu syftar jag på Matte och Helen som bor något kvarter bort så tänkte vi bjuda över dem på lite vin för att planera LA och Vegas-trippen lite mer i detalj... Slutade som en redig jävla hemma-hos-fest i gammal vanlig anda. Discobalkongen fick göra rätt för sig, vilket även grannarna noterade och banka i väggarna... Klockan var bara 2 vid det här laget, en vanlig fredag kväll. Ack ack ack...
Rödvin är ju som de flesta vet riktigt överjävligt på att skapa en enorm huvudvärk dagen efter, vilket man inte ville ha med tanke på att vi skulle på födelsedagsfest hos Josephines kompis Jeanette. Med detta i åtanke ställde jag fram ett glas soda tillsammans med vinet, som jag smuttade lite på och sedan glömde bort. Ni förstår säkert hur det straffade sig! :)
DSC02013 DSC01981

Inga kommentarer: