Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, november 26, 2008

2824 besökare på en dag, varav 2610 var unika.


Statistiken skenade för en stund igår... En toppnotering på 2824 besökare på en och samma dag, av dessa var 2610 unika. Berodde självklart på inlägget om David Jassy som detta drog till sig mängder av nyfikna läsare. Förhoppningsvis fastnade kanske 1% av dessa för något annat inlägg också...

Ska väl tillägga att den låg noteringen är ca 500 besökare. Ser annars ut som jag typ inte haft en jävel på besök förrän igår. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hittade i alla fall hit via Magnus Ugglas blogg... var det väl?
Läste en hel del i din blogg häromdagen och gillade den.
Du skriver bra, om det alldagliga och jag gillar på det sättet du uppskattar och älskar din tjej.
Borde finnas fler som du.
-
Såg att du blev länkad från flashback. Det var väl det som gjorde susen. ;)