Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, november 24, 2008

RixFM Blogg-SM


RixFM har en lite småkul tävling nu, som de kallar för Blogg-SM där de ska utse sveriges bästa bloggare. Självklart har man ingen chans till att vinna detta, men å andra sidan tror jag inte tävlingen kommer utse Sveriges bästa bloggare heller (hur fan man nu definierar det). Vad är en BRA bloggare? Är det att blogga mycket? Att blogga bra, och vad är sådant fall bra? Jaja, min blogg är iallafall sjukt bred med allt från fylleskandaler till barnvagnsval, tips på goda recept och andra bra-att-ha-grejer, listan går att göra lång! :)

Vill du ge MIG en knuff kan det säkert hjälp att nominera mig: HÄR

Lättare för DIG att ge en motivering VARFÖR du inte kan vara utan den här bloggen. Råkar nämligen veta att VISSA faktiskt är sjukt återkommande till den här bloggen flera gånger om dagen...en aningens smickrande OCH freaky (säg till om ni vil ha en kopia på hemnyckeln också)! ;)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Eller så har man bara din blogg inlagd på bloggkoll! ;)

Anonym sa...

Ja, jag var juh bara tvungen att nominera dig Fredde.

Tyvärr så har jag skrivtorka. Men så här löd min motevering:

Man skulle kunna tro att denna HERRE är journalist. Men icke. Han är ett data geni med bakgrund inom krogbranschen. (märklig kombination?) :)Han har varit ägare till en av uppsalas hetaste nattklubbar!Han är "+pappa" och 1 på G. I denna blogg kan man hitta ALLT! Och det är det som är det tjusiga med det hela :)Lagom med uppdateringar och hög kvalité! Gå
in och läs. Ni kommer inte bli
besvikna. BlondinBella - Släng dig i väggen! :)

Så nu håller vi tummarn och att flera nominerar dig!

Tack för en förbannat bra blogg :)