Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, november 19, 2008

En växande idol - Michael O'Leary, vd Ryanair


Ni som följer min blogg har läst tidigare hur jag uppmärksammade Michael O'Leary tidigare, vd för Ryanair. Nu har han gjort det igen, mött kritiken om alltför mycket lättklädda damer i sin pr-kampanj, den här gången bjuder han på sig själv, iklädd baddräkt.

Det glädjer mig att se direktörer för bolag av den här storleken som verkligen vågar bjuda på sig själv och sticka ut hakan. Jag har lovat mig själv att aldrig åka med Ryanair igen, men just pga den här mannen så kan det löftet komma att brytas.

Läs hela artikeln på Dagens Media, där även bilden är dagen ifrån.

Även Aftonbladet har uppmärksammat vår käre vd.

Inga kommentarer: