Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, november 29, 2008

Johan Palm och en av hans fans Anna Lisa Stamatopoulou


Hur frisk är den här personen? Jag pratar självklart om Anna Lisa Stamatopoulou, en av Johans största fans. Skulle med stor säkerhet säga att hon säkert utgör en typisk Johan-anhängare med ett välfyllt kontantkort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle kunna sticka ut hakan lite här och spontant påstå att tjejen ifråga är sannerligen både utvecklingsstörd och övergiven av sin ursprungliga familj...hon skulle fortsätta le även om den där "ej-i-målbrottet-ännu-men-så-fort-jag-hamnar-där-så-kommer-hela-svenska-folket-kasta-sten-på-mig-i-minst-en-månad" Johan tryckte upp ett granatgevär i arslet på henne...

Fredrik Envier sa...

Sen kan man ju ifrågasätta hur mycket man "sätter ut hakan" när man är anonym! ;) Men ja, hon har sannolikt både det ena och andra problemet... Total avsaknad av förebilder och betydelsefull familj! :)