Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, november 27, 2008

Vacker morgonsol


Man kan ju undra hur pass säker bilförare jag är egentligen? Imorse på väg till jobbet får jag syn på den vackra soluppgången vid studenternas. Perfekt bloggmaterial tänker jag och börjar gräva i den tajta jeansfickan medans jag kör. När jag väl får upp kameran ska jag dessutom pilla upp linsskyddet med en hand, vilket är mindre lätt på SonyEricssons C905. Tänk på att bilen åker i 50-60 km/h vilket gör att den lilla streckan avverkas rätt snabbt. När jag väl gjort kameran klar, måste jag dessutom veva ned rutan för att knäppa bilden...och precis innan skogen ska skymma sikten hinner jag bränna av ett foto.

Totalt jävla meningslöst inlägg, men en vacker bild får ni iallafall! :)

1 kommentar:

Kaveh sa...

Snyggt ;)
Mattias Klum släng dig i väggen!!!