Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, november 28, 2008

Bastuklubb Sunnersta


Jag har blivit inbjuden av min gode vän Rickard Hammarberg till att komma och bada bastu i Sunnersta. Läste lite på internet om de här läskiga bastuklubbarna och undrar om detta kan vara en förtäckt sådan. Har ju en gång i tiden funnits förbud mot dessa, men ska tydligen vara hävt nu. Då det kommer drickas alkohol i kombination med att jag är långt hemifrån utan någon direkt möjlighet att ta mig hem känner jag att detta kan vara något farligt... Har dock inte 100-procentigt bestämt mig än om det blir av ikväll, men det lutar åt det.

Har jag en märkbart nedstämd ton i mina inlägg under morgondagen vet ni hur det gick. Kommer dock akta mig för att plocka upp tvålar från golvet och dylikt, dricka med måtta osv. Funderar även på om jag ska lura med mig Robin som livlina. :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA du är ju förfan sjuk :)

Jag ska tok smiska dig med bastu ris!

och DU SKA KOMMA

Inte strula med ölen nu :(

Anonym sa...

HAHA, du är fan cool. Har följt din blogg ett tag. du skriver jäkligt roligt o intressant. Lycka till med bastubadningen ;D

Kaveh sa...

Skevhet tillhör min vardag haha