Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, november 14, 2008

Skitsak


Varför lämnar vissa människor toaletten så här. Ok på en offentlig toalett någonstans, där kan jag köpa att folk inte bryr sig. Men på en arbetsplats där man har fullt av arbetskamrater. Det måste ju vara något djuriskt hos vissa människor som på något äckligt vis vill märka revir. Eller är jag ensam om att titta ned i toaletten efter jag spolat?

2 kommentarer:

Carina sa...

Nämen usch.Det där måste vara efter någon kille. Vi tjejer är ju mycket mer renliga av oss=)

Anonym sa...

klart vi tjejer är renligare av oss:-)
Måste bara berätta att den där bilden klassar jag som ren, med tanke på hur det kan se ut på mitt jobb... :-(