Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, november 22, 2008

Barnvagnshysteri

Vi har ju väldiga problem med att hitta en barnvagn som vi båda är nöjda med. Nu har vi tack och lov ganska liknande smak Känns som att det nu står mellan två vagnar, som till första anblicken är sjukt lika varandra. Nu är väl förmodligen läsare av denna blogg kanske inte nyblivna mammor, även om jag vet att några få är det. Men OM någon har någon erfarenhet av dessa två nedanstående barnvagnar vore jag tacksam för kommentarer och åsikter...


Emmaljunga City Cerox 360


Emmaljunga Nitro City

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har införskaffat en emmaljunga mondial http://carpeannah.blogg.se/2008/november/barnvagnen.html

Riktigt fin och känns bra det man testat. Får se sen vad den får för betyg av pärlan :)

Fredrik Envier sa...

Det är ju mycket efter tyck och smak. För vår del så tror jag att vi vill ha en vagn med svängbara hjul, för att de ska vara smidig att köra. :)

Anonym sa...

Men oftast så finns det flera olika chassin att välja på till vagnarna. Vi bor ju inte i en stad så vi tyckte att "standard" var bra för oss :) Plus att det blir lite lättare i massa snö. Ångrar dock att jag inte tog våran vagn i pink check. Fast det är ju snyggt med skinn också :D

Hade jag bott i stan så hade jag nog valt en urban jungle istället, lätt körda, snygga och superinne ;)

Anonym sa...

Ah såg nu att man inte kunde välja chassi med svängbara hjul till den vi valde. Så fel info av mej :)