Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, november 12, 2008

C905 Tender Rose - En rosa modell??


Det tar väl hus i helvete när Josephine får syn på den här... En rosa version av hennes SonyEricsson C905... Hoppas den inte kommer till Europa, för då blir hon ju tvungen att tappa sin i fyrisån eller dylikt... Coolt? Hmm, ja...lite!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vart säljs den där telefonen om man får fråga? tänkte bara eftersom att den inte finns i Europa än..
Är ju i Toronto, så om hon verkligen skulle vilja ha en så går det säkert att ordna

Anonym sa...

Den går att boka hos katshing.se. Finns inget direkt leveransdatum än, men kommer nog snart.

shiirii sa...

Jag har en sån rosa nu.. Hur gulligt som helst :) Men jag köpte en svart från början som blev stulen, så på drullen fick jag en rosa älskling :)

Grattis till bebben! Äntligen är fredde en vuxen man!
kram!