Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, april 22, 2009

En sjukt givande dag

fredde_party 
Den här dagen har faktiskt varit en av de bättre på länge. Hade ett väldigt givande möte idag, som förhoppningsvis mynnar ut i något skoj för min egen del. Har ingenting med bilden att göra, var bara något som jag slängde in för att få lite liv till inlägget.

Hade inlägg med ett IT-konsultföretag om lite framtida idéer. Får se hur det går och om vi kan hitta en vettig lösning. Kändes iallafall sjukt bra från mitt perspektiv, får se om det såg lika bra ut från deras.

Nu ska jag måla glad gubbe på Josephines mage! :)

Inga kommentarer: