Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, april 13, 2009

Ni minns väl Paul Pots, nu kommer Susan Boyle!

Alla minns väl när Paul Pots togen världen med storm? En telefonförsäljare med ett inte allt för fördelaktigt utseende sjöng ut som den största tenoren. Nu kommer nästa doldis, en 47-årig kvinna vid namn Susan Boyle som till synes inte verkar ha mycket star quality och faktiskt om jag ska vara ärlig ser sämre ut än vad Paul Pots gjorde. Men tro mig när jag säger att man tappar hakan när hon börjar sjunga.


Här är Youtube-klippet!

5 kommentarer:

Anonym sa...

var de bara jag som storlipa när hon började göra sin glädjedans efteråt ? helt underbart!!

Fredrik Envier sa...

Jag fällde nog en tår långt innan det. Men sen är jag överkänslig, eftersom jag ska bli farsa. Säkert bakis efter påskmiddagen och lite sånt. :)

Anonym sa...

Riktiga män gråter oxå! :)

Såg du bamse och lilleskutt videon? tar en verkligen tillbaks till alarma! härliga alarma ;)

Fredrik Envier sa...

Haha, jagdå...jag såg den! :) Har så mycket sjuka minnen i mitt bagage, så jag vet snart inte hur jag ska få plats! ;)

Anonym sa...

skriv en bok!

"en säsongares äventyr och receptet till min äppelpaj"