Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, april 15, 2009

Sindys födelsedag blir...

...ja, det får vi snart veta. Inom en timme vet vi förhoppningsvis när lilla Sindy ska se dagens ljus mer exakt. Vi ska till läkaren nu och där sätts förhoppningsvis tiden för kejsarsnittet.

Några kvalificerade gissningar? Beräknad dag för födsel om det skulle ske normalt är 14 maj.

4 kommentarer:

Jennysen sa...

Eftersom kejsarsnitt brukar läggas 2 veckor innan så chansar jag på Valborg! :P

Martin sa...

Hmm gissar på ngnstans 30april, ca 2veckor innan beräknad förlossning give and take ngr dagar :)

Ida sa...

Jag tror det blir den 4:e maj :-)

Vet inte varför men så säger magkänslan! Blir spänt att följa hur det går :-)

Ha det gött! //Ida

Bia sa...

Jag håller ochså 2 veckor före beräknad sista april är väl ett bra datum,tänk att fira 18-årsdagen i uppsala på Valborg Kram Bia